Viime kesänä oli Peurungassa puhetta, että seuraavan kerran voisimme tavata Hämeenlinnassa kesällä 2019 samaan aikaan kun siellä on Keskiaikafestivaalit.

Ja näin tapahtuu 17.8.2019 klo 12 alkaen hotelli Scandic Aulangolla, Aulangontie 93, Hämeenlinna.

Tapaaminen aloitetaan yhteisellä lounaalla (25€ ). Päivällinen (34€ )on varattuna klo 18.Majoitukseen on varattu 10 kpl kahden hengen huoneita (128€) ja 2 kpl yhden hengen huoneita (94€).

Hotellimajoitusta tarvitsevat varaavat itse huoneensa suoraan huonekiintiöstä tunnuksella Kankkusen Sukuseura. Hinnat ja kiintiö ovat voimassa saatavuuden mukaan 31.7.19 asti.
Varaukset suoraan hotellista: puh: +358 3 4108 1633.

Kokoontumisen ohjelma on vapaa ja vaihteleva. Keskusteluille ja kuulumisten vaihdolle varataan aikaa. Myös valokuvia katsellaan; ottakaapa niitä siis mukaan. Sukututkimuksiakin availlaan. Jossain vaiheessa halukkaat voivat käydä myös keskiaikafestivaaleilla.

Tällä kertaa EI ole virallista ja muodollista sukuseuran kokousta. Sääntöjen mukaan sellainen pidetään taas 2020. Toivon, että kaikki Hämeenlinnaan tulevat ilmoittautuvat minulle viimeistään 31.7. Tarvitsen myös tiedon siitä kuka osallistuu lounaalle ja/tai päivälliselle.

Lisätietoa saa minulta puhelimitse ja sähköpostilla.

Terveisin Kari

Perinteinen sukutapaus Hämeenlinnan kaupungissa ja
itse linnassa 16 - 18.8.2019 = sukulaisia, viikinkejä, kehräystä, yösyöminkejä, sukuselvityksiä, historian tutkimusta, kirkonkirjoja, hienoja ja vähemmän hienoja pukuja, taistelunäytöksiä, trubaduureja ja konsertteja ym.

TERVETULOA SIIS JO PERJANTAINA!!

Tutkittavaa riittää ja kulissit ovat mitä paksuimmat ;-)

Majoitusvarausten tiimoilta ota heti yhteyttä Kariin 040 4706002 tai Harriin gsm 050 307 8386.

Katso myös:
www.keskiaikafestivaalit.fi

Tulkee vaikka vettä myöten, keskiaika on jo täällä ;-)