Raahaa kuva tähän

Kuvateksti

Tekstisisältöä pääset muokkaamaan tuplaklikkaamalla tekstialuetta. Tekstieditorilla voit lisätä ja muokata linkkejä, lihavoida, kursivoida ja alleviivata tekstiä sekä luoda listauselementtejä ja numerolistauksia. Asetuksista voit asemoida tekstin oikealle, vasemmalle tai keskitetyksi sekä jakaa tekstikappaleen useampaan eri komponenttiin.

Kiteen vaakuna

Jäsenmaksu 10 euroa jos yksi henkilö, TAI samassa osoitteessa asuvalta perheeltä 20 euro.

Pankkitili: Kankkusen sukuseura ry
OKOYFIHH
FI5951530420121075

Cate Larsson suunnitteli sukuseuralle hienon logon. Nyt voit hankkia itsellesi ja läheisillesi lippalakin, jossa on sukuseuran logo. Lippistä saa vielä omakustannushinnalla (=6,50€/kpl). Lakit ovat yhtä normaalikokoa, mutta toki säädettävällä kiristysnauhalla. Tilaa täyttämällä lomake